Posted in Self Challenge

Challenge #26 : The Productive Morning Routines 

I love it. Yeah I love the productive activities. I’m so bored if I not doing activities. 

Today, I’m woke up at 5 o’clock because I’m on periode. As usual I went to bathroom for toothbrush And then i go to mushola for PQ (Reading Holly Qur’an). Because I’m on periode, so i can’t reading qur’an but reading asmaul husna. My friend and I went to Minggiran field for Jogging. 

But the weather is bad. And the atmosphere in Minggiran field is quiet. But we still enjoy for Jogging. Eh i think I’m not Jogging but walking 😥

Hehe maaf maaf aja nih kalo bahasa inggrisnya acak-acakan. Nah, lanjut aja kan ya. Pake indo aja deh. Hehe

Baru satu putaran berjalan, hehe. Aku males buat lari soalnya licin dan aku pake sandal, sepatuku rusak. Gerimisnya berbondong-bondong menghujam bumi. Aku pun menghentikan aktivitasku dan menunggu Muti, yang masih asyik berlari. 

Setelah berlari, kita pergi ke Angkringan sambil menikmati gerimis. Tidak terlalu deras menurutku. 

Si Mbah yang baik hati. Kita beli nasi kucing dan gorengan. Terkadang gorengannya suka di kasih bonus dan ngasihnya gak dikit, terbilang banyak lah ya. Kadang 3 atau 4. Setelah itu pulang. Nyampe asrama, langsung hujan deres. Alhamdulillah kita selamat 🙌

Let’s tell me you’re morning story! 

Advertisements

Author:

Assalamu'alaikum. Aku Fetti Lestari. Suka menulis tapi belum pandai menulis dan bercita-cita menjadi penulis, sekaligus traveller yang mempunyai CEO Muslim Wedding Organizer dan bisa menjadi public speaker. Salam Komorebi, Salam Lestari.

11 thoughts on “Challenge #26 : The Productive Morning Routines 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s